Snickarpartyt

Pluggning

Kategori: Allmänt

Hallåhej! jag gjorde misstaget att somna en stund.. nu är jag jättetrött (A)
Har suttit i biblioteket större delen av dagen med Elisa och pluggat till seminarie.. det gick väl helt okej när man väl fick kläm på begreppen.. men så är vi smarta också ;) :P
Under kvällen nu så har jag faktiskt inte gjort nå mycket vettigt..har tittat på tv och sovit ^^ vet att det är sent påkommet men jag vill ut så funderar på att ta en liten promenad innan det blir läggdags :) skönt..
Ska även packa inför helgen i tumba, har nyss beställt biljetter men det känns som att det kan bli en del förseningar imorgon :O mer än vanligt i det här kassa vädret :P men men.. det får man räkna med..

Nej om man skulle få på sig lite kläder och dra sig ut då innan det blir för sent.. ska bara leta upp plåster till mitt skavsår hehe.. lägger upp nåt mer innan jag somnar sen ..dont worry :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: