Snickarpartyt

Smärta!

Kategori: Allmänt

Aaah vilken kämpig dag hittills! ni som känner mig vet att det krävs mycket innan jag knaprar piller.. (Ipren) men idag hade jag faktiskt inte så mycket till val om jag inte ska ligga i sängen hela dagen och kvida..
Min mage tog seriöst nästan död på mig kändes det som.. men men efter att tabletten fått verka ett tag så känns det iallafall bättre.. ska ta mig ut i solskenet ett tag :) blir förhoppningsvis på bättre humör då.. Tur att man har tjock jacka.. annars skulle väl folket stanna mig och fråga när det är dags.. ^^ haha..
Sen blire nog faktiskt att ta mig hem och städa igen =/ vet ni hur snabbt det går att stöka ner ett litet utrymme lr?  :O Det borde vara då det skulle vara lättast att hålla rent tycker jag :P

Hörs sen jaoo!


Happy pic på Nina från fikat med Hero häromdagen ^^ haha.. yeeah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: