Snickarpartyt

Vill ha de nu!

Kategori: Allmänt

Det får bli gula lurar! Beställt och klart så nu vill jag ha dom! nu nu nu nu! :D:D
har nog hittat en potentiell dator som jag vill ha.. tyvärr svart som jag sa till Elisa att jag inte ville ha.. (A) vill ha en röd :D haha.. men men :) den var inte så himla dyr ..
Fast det tar emot att spendera så mycket pengar! så vi får se hur det blir med det .. :)

Nu tänkte jag faktiskt ut och ta en promenad alternativt springtur innan jag ska sova.. känner att jag måste få röra på mig! :O har mycket energi i mig just nu ^^

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Tycker du passar jättebra i grönt måste jag säga egentligen! =) Den gröna koftan du har klär dig bra! :D Så grön och gul är de färger som jag tycker är du ;D haha Ne men tyckte nog faktiskt att de gula var snyggast så det blir jättenice :D Haha det är väl värt att köra på svart om den är billigare =) Men själv skulle jag köra på den rosa ofc ;D Underbart snygg! vill ha:O:D

    2010-02-11 | 23:27:39
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Grönt.. ja det har jag nog inte ens tänkt på.. haha :D men det kanske är nina :O :)Ja jag får se hur det blir.. den rosa är ju helt underbar :D

    2010-02-12 | 07:42:18

Kommentera inlägget här: