Snickarpartyt

Blåst mat

Kategori: Allmänt

Aaah äntligen hemma :) eller ja inte för att jag lider av att komma ut från lägenheten heller ^^ det är faktiskt rätt skönt, Elisa skulle iväg och träffa Edvin runt 4, blev erbjuden skjuts hem (tack så mycket) men jag kände att jag kunde lika väl sitta kvar och hjälpa Hero med en labb som hon kämpat med, det var ju trotsallt jag som tvingat henne till skolan (A) plus att jag skulle ta ut pengar och handla med..

Vi kom iväg inte så sent efter ändå, gick till kupolen och tog ut pengar till busskortet och in på Ica, handlade lite frukost och sådära :) så nu äre väl snart tomt på kontot ;D

En nit gick jag på också, hade fått för mig att de skulle höja 2 kr på bussarna..tog för givet att det gällde alla kostnader men det visade sig att dom höjt 30 kr :O blåst! ^^ skulle fyllt på igår ändå.. :P

Ska fixa mat nu och plugga vidare med psykologin, lär börja med den tentan snart.. kom igen nu nina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: