Snickarpartyt

Dagens fynd - studenternas dröm =D

Kategori: Allmänt

puh jag är stressad! men jag tar mig tid för bloggande ;) hehe..har vart i skolan idag och skrivit sammanfattning på slutrapporten.. det gick bra tillslut :) Fast mestadelen av tiden satt vi i kafeterian och snacka .. hah brukar kunna bli så med oss :D

Efter skolan så missade Elisa och jag precis bussen så vi gick ner på stan istället, skapligt kallt ute och alltid massa folk som ska med den så blir den försenad och skit.. Hoppade av tidigare för att träffa Henrik..hjälten för den kommande terminen yo! vi hade en deal och för 500 kr fick jag 10 av 15 böcker för de kommande kurserna.. och det är tänkt att jag och Elisa ska dela på dom.. så en termins böcker för 250 kr, studenters dröm eller vad :D

På hemvägen fick jag vänta ytterligare på bussen och vid den tidpunkten jag kom hem så hade jag ingen som helst känsel kvar i fötterna :O dryyyygt .. men nu är dom varma igen :) så handikappet är över.. haha..

Jaha vad händer nu då? är som sagt stressad men jag ska börja med att skriva klart tentan så jag har den ur världen, sen meddelar jag min nästa punkt på schemat ;)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ser fram emot bild senare, if u know what I mean haha;D Men det var ett riktigt kap! :D Är glad för det, generös kille det där =)

    2010-01-13 | 17:13:06
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha vi får se hur det blir med den (A) ska försöka få till det haha :D eller ja.. ta mig för det helt enkelt

    2010-01-13 | 17:42:27

Kommentera inlägget här: