Snickarpartyt

En början?

Kategori: Allmänt

Timmarna har bara sprungit iväg idag, fast ändå inte.. hur det gick ihop ska vi inte gå in på :P
Var ute i det fina vädret rätt länge idag :) Skönt var det att få röra på sig men det var skapligt kallt när man gick åt "fel" håll då vinden kom åt på ett bitande vis..
Tänkte att det skulle ge mig tillräckligt med syre till att orka börja plugga flash.. fail! efter kombinationen av mina få timmars sömn inatt och frisk luft så vad gjorde jag om inte somnade? =/ suck ! blir så arg.. kan inte rå för det helt seriöst, jag bara däckar..

Extremt kaffesug fick jag också :O Som att inte det är galet.. jag dricker inte kaffe? men eftersom jag var lite frusen också så har jag nu gjort mig te.. och har faktiskt kommit typ 30 sidor i flashboken.. det kan man väl åtminstone kalla en början :)

 nyvaken ^^

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Bra gjort att ha kommit så långt =) Alltid en början är det =)

    2010-01-04 | 21:36:42
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hehe ja, det är ju en skapligt pedagogisk bok kan man ju alltid trösta sig med ^^

    2010-01-04 | 22:43:52

Kommentera inlägget här: