Snickarpartyt

Fullspäckad dag

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma for good.. haha.. nej inte riktigt men har vart en ganska fullspäckad dag :) som de senaste veckorna typ ;) haha..
I skolan på seminariet pratades det mest om film, avatar (A), blogg och sånt.. det är lättdiskuterat så asbra! ;) hehe :D Åkte sedan hem mot borlänge, usch vad det hade börjat snöa då :O var typ ingenting alls när jag lämnade borlänge.. hm..
Elisa och jag var in till Lindex och köpte oss en varsin mascara :) Sen väntade jag på att pappa slutade jobbet så han kunde följa med mig och handla :) najs så nu är kylskåpet fullt igen, det gillas!

Sen vare bara att dra till Romme och gymma, körde mest kondition idag..sprang en massa och körde även mage och armar.. känner mig lite stolt haha ;)

Nu är jag hemma och kvällsnöje äre som gäller haha.. hörs imorgon, godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: