Snickarpartyt

Idreresa - dag 2 / fredag

Kategori: Allmänt

Vi vaknade jättesupertidigt! :O nej okej det gjorde vi inte, men vi såg till att vara redo till halv 9 då vi skulle ner (eller upp blir det nog)  och köpa liftkort och hyra skidor till Jocke.. Jennie och jag hade med oss våra egna :) Trodde inte mina skulle få plats så skapligt glad jag blev när jag såg att de låg där bak i bilen :D

Sen var det bara att ge sig ut i backarna! det satt i lika klockrent som vanligt ;) snorkallt dock, speciellt nere vid alla liftar och så.. uppe på toppen var det helt okej :) men solen sken så det gjorde inte mycket..
Blev vi rätt frusna under senare delen av dagen så gav upp lite tidigare än tänkt..
Gjorde en vurpa och jag skrek tydligen som att jag hade blivit pålad av en pinne eller nåt ;) sorry vad kan jag säga.. Nina skriker för ingenting så att säga.. jäkla hopp! :P

på kvällen så gjorde vi oss iordning för att gå upp och äta pizza :) mums var det! När vi kom tillbaka stod en av grannarna nedanför med en grill.. så jäkla skönt haha! engångsgrill mitt i kylan.. hans förklaring var "man kan inte dricka på tom mage" Och enligt honom var det redan försent iofs ;) tydligen såg jennie dom senare när de tog in köttet så det slutade nog bra :P Hög musik fick vi höra resten av kvällen iallafall!

Korsord fick vi nippran på också.. kanske var det vi höll på med kvällen då vi kom.. haha iallafall fick jag till ett par ord klockrent ;) men jag är ju smart :D hahaha..ex.klosterbroder ;)

obs mycket bilder togs! :O

















Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hur okej är det egentligen att man ska åka igenom renens skrev? Just a thought!

    2010-01-17 | 22:58:21
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • NIna säger:

    ja så kan man ju tänka, men det är mycket okej ;) eller mycket roligt :D hahaha.. fritt för misstolkning

    2010-01-18 | 09:43:49

Kommentera inlägget här: