Snickarpartyt

Idreresa - dag 3 / lördag

Kategori: Allmänt

Först och främst, stort grattis till Elisa som fyller/fyllde 21! :D yaay.. partaj partaj!

Back to Idre.. hehe :) gick upp i tid även den här dagen.. såg att vädret har blivit sämre, det skulle ju bli blåsigt men vi klarade oss ganska bra ändå från det tycker jag.. var inte lika kallt heller så vi höll ut att åka hela dagen, körde mycket off pist i askebacken.. haha så jäkla kul! :D man hittar alltid på nya vägar.. både på gott och ont ;)
Var förresten inge folk alls nästan, aldrig köer eller nåt.. det var ju rätt skönt att inte behöva stå och vänta.. bara tuta och köra ;) hehe :D
Vi hann även med en tur ut i längdskidsspåren, haha Oops! :P fel backe valde vi ;) eller blev en liten omväg haha

På kvällen drog vi till sporthallen för bowling, tyvärr ramlade jennie och fick satans ont i svanskotan =/ så hon kunde inte vara med .. och för att spara på allas humör så var inte jag heller med.. jag blir alltid så himla sur när jag bowlar!
Så det blev en match mellan pappa och Jocke.. de kom upp i över 300 poäng på x antal serier ;) hehe.. slutade med att pappa vann iallafall med 19 poäng :) haha släkten är bäst ;D
Jag satt och njöt av musiken :D hehe

På kvällen sen blev det film och ta det lugnt.. :)



 Haha vi märkte att lampskärmarna inte riktigt tålde värmen från lampan om den satt snettt ;) uppenbarligen eftersom de såg ut så här :O :D haha weird




Kommentarer

  • Elisa säger:

    Tack så mycket :D:D:D<3 Låter som ni haft det trevligt ;) Men tycker du skulle ha bowlat;D

    2010-01-17 | 21:50:05
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha oh my Elisa! du vill inte se mig på mitt bowlinghumör ;)

    2010-01-17 | 22:08:49
  • Elisa säger:

    Haha kan jag få se det ngn gång ? (A) :D

    2010-01-18 | 00:02:58
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • NIna säger:

    Då kommer du aldrig vilja veta av mig igen :O

    2010-01-18 | 09:42:55

Kommentera inlägget här: