Snickarpartyt

Idreresa - dag 4 / söndag

Kategori: Allmänt

Söndag och dagen för hemresa.. tog städryck på morgonen för att 09.50 skulle det komma en inspektör och checka våran städning.. halv 11 hade den fortfarande inte kommit så vi åkte.. utanför så träffade vi på killarna nedanför som skulle åka dom med.. de väntade också på inspektören :P visade sig att dom var från varberg... haha där ser man.. typ 4 mil från där jennie och jocke bor :)

Bilresan hem blev lugn ^^ Stannade i Borlänge för lite ärenden..mat först, vi åt i forssa.. brukar göra det med pappa :) fläskfiléplanka stod på menyn.. åååh gott! har inte känt mig så där mätt på länge må jag säga :P
Sen åkte vi till pappas jobb.. fick oss en liten rundtur på projekten och bytte bil .. lastade in jennie och Jockes saker i deras bil och så..

Sen åkte vi vidare till Ornäs, till sportbytet där jocke fick sig en skidutrustning för en billig peng :) tog även mina mått så om han får in en snygg bräda ska han höra av sig :O :D hehe spännande :) var btw 145 cm upp till hakan.. det ni.. och ni kallar mig kort ;) 
men  jag älskar mina skidor.. så jäkla bra glid! :D
Sa hejdå till Jennie och Jocke.. saknar dom massa redan :( Jennie pratade om att flytta upp till borlänge.. snälla gör det (A) vill bo närmre dom!

Så pappa och jag åkte hemåt, tog vägen förbi lägenheten och hämtade lite saker.. sen hem mot möklinta.. När vi kom hem var det typ 16-17 grader i huset.. kallt ^^ nej kändes inte så faktiskt :)
Katten var kelsjuk :D mysis!

Såå jaa.. nu sitter jag här... det var det! Men trots att det är skönt att vara hemma så vill jag ändå tillbaka.. så mysigt att vara i Idre och jag älskar att åka skidor :D tack för den här resan :) <3

små ;)
grejer till rolls royce båtar :O lyx!


Liten skruv :D


Kommentarer

  • Elisa säger:

    Låter som en bra resa :D Får hoppas hon flyttar då haha ;D Låter som en rolig resa :D När kommer du in till blge då ?=)

    2010-01-17 | 21:48:39
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    ja :D hehe.. jag kommer till borlänge på tisdag :)

    2010-01-17 | 22:07:39
  • Elisa säger:

    Goodie :D Kanske träna då då ?=)

    2010-01-18 | 00:02:06
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Har lite ärenden på förmiddagen men annars om du har tid så visst :) nu lär vi sätta igång med träningen snart ;D

    2010-01-18 | 09:42:15
  • Elisa säger:

    Jadå, det går bra det :D Ja det lär vi göra :D

    2010-01-18 | 20:23:45
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: