Snickarpartyt

Inlägg nr 1000 - målet är nått!

Kategori: Allmänt

Ja som sagt, nu är målet nått med marginal :) haha nu får jag sätta upp nytt mål istället eller så ;) man ska aldrig sluta utmana sig själv hehe :D
Jaha jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva för speciellt så jag gör det till helt normalt inlägg.. spela roll :) Har nyss lagt på luren, suttit i telefon ett tag med Hero, hon har btw hittat en likadan mp3 som mig så nu kan vi lyssna ikapp på musik om dagarna ;)

Känns ovanligt att sitta själv hemma mer än ett par timmar haha.. blir uttråkad och skum .. sitter här med min apelsin jag nyss har skurit upp, vet ni att säsongen för apelsiner är kanon just nu ;D haha tycker iaf jag :) Hur perfekta som helst! Pappa som tipsade mig (A)

Ska snart in till Falun, vet vad ni tycker om det men nu blire så.. :) Hörs när jag kommer hem jaaaao!

                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: