Snickarpartyt

Jake och grannar ^^

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma åter igen.. Mötte upp Elisa och Carro på bussen för att ta oss in mot bion.. filmen var faktiskt riktigt rolig och hade sina stunder hehe :) absolut
Men vad är det för trend nu inom filmvärlden? Alla döper ju sina karaktärer till Jake.. ? Haha :P flum.. aja det är väl lätt och amerikanskt ;) som allt annat :D

Apropå nåt helt annat, jag tror snart att grannen ovanför snart sågar ner sig hit eller nåt :O vette tusan vad hon håller på med..sågar, borrar och jaa.. det låter som hon bygger ut helt och hållet ;) Mötte även en annan granne på hemvägen tidigare..tycker det känns pinsamt ^^ Man vet ju inte om det finns saker dom stör sig på av det man gör.. jag kanske livar alldeles för mycket..eller så hör dom mig sjunga hela tiden (A)

Haha skit samma :) nu ska jag ta en liten stund för mig själv, läsa lite inför föreläsningen imorgon eller titta på tv, vi får se vad som väger över mest :) Imorgon börjar jag tidigt och eftersom det vart dåligt med sömn inatt så tänkte jag försöka ta igen lite ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: