Snickarpartyt

Mentalt borta

Kategori: Allmänt

Okej det var skapligt kallare ute än när jag gick hem från skolan.. men vad hade man väntat sig när solen gått ner :P Det märks också apropå ingenting att skolorna har börjat igen.. omg! vad med folk som skulle åka med bussen när vi kom från skolan.. Elisa och jag hoppade den bussen och tog nästa istället :P mycket folk på den med men långt ifrån som den andra ^^

aja tillbaka till idag, nu har jag fått min hårspray iaf så nu kan jag sova gott inatt;)
koppla i mp3n och plugga är det som gäller nu! blir borta större delen av kvällen skulle jag tro :) mentalt iallafall ;)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Fina bilden där! Det var typ mission impossible att sätta kameran pä timer och hinna tillbaka till gungan ;)

    2010-01-12 | 21:55:56
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hahahaha minst sagt hurru :D vi fick allt springa bra ;) men uppenbarligen lyckades vi eftersom vi är alla på bilden :D bäst!

    2010-01-12 | 22:23:07

Kommentera inlägget här: