Snickarpartyt

Riktiga kläder och slutrapport

Kategori: Allmänt

Morrn morrn!
Har suttit hela morgonen med tentan, det visade sig att jag hade glömt att sätta dit radavstånden så när jag äntligen tyckte mig få ihop den bra och ändrade avstånden så kom den upp i 10 sidor :O aaah det är 4 för många! =/ det är ganska mycket att ta bort med :P Så jaa.. nu tror jag att jag har kommit ner till 8 iaf ;) ska gå igenom det när jag kommer hem..

Nu ska jag snart till skolan, dags att skriva slutrapporten till projektet, men tror att det bara var sammanfattningen kvar.. :)
Kände att jag har tröttnat på allt uppklätt, har levt i tighta byxor och strumpbyxor o sånt alldeles för länge nu :O så idag har jag på mig riktiga kläder istället :D förstår ni hur skönt det är eller? :D hahaha

Kommentarer

  • Sazzo säger:

    Den där tröjan var riktigt snygg :P

    2010-01-14 | 09:43:58
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Sazzo, det där är nog det äldsta plagget jag har i min garderob.. :P men tack :)

    2010-01-14 | 09:46:56

Kommentera inlägget här: