Snickarpartyt

Skoldagen avklarad

Kategori: Allmänt

Ja som rubriken lyder.. jag överlevde skolan och falun och nu är jag hemma igen.. har nyss fått i mig mat.. blev så enkelt som spagetti och "chicken fingers" som jag hittade längst in i frysen, yay! jag som inte orkade laga mat (A)

Skoldagen gick hur som helst helt okej :) När han förklarade så gick det mycket lättare att förstå istället för att läsa i boken.. Han höll med om att den är svår  och han sa till oss "Tycker ni den boken är svår? det är bara förnamnet" hahaha :D
Fick som sagt även träffa både nya och gamla klasskamrater :) roligt tycker jag :) har inte sett dem sen innan sommaren som gick med oss första året..

Hero fick för sig att vara konstnär på föreläsningen.. haha mycket vackert blev resultatet ;) look for yourself..


 
Ett paket löd hennes beskrivning..

Fina porträtt av oss tre.. HAHA :D najs!

Om ni är intresserade av att köpa konstverk av henne så ställer hon säkert upp ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: