Snickarpartyt

Svårt att förbereda sig..

Kategori: Allmänt

Ja på en timme så har jag hunnit skriva ner manus och tränat in lite text till de kommande reodvisningarna plus att jag har läst i boken och häftet angående flash.. shit tentan är imorgon och jag vet verkligen inte hur det kommer att gå! Det är en sak att ha salstenta och kunna läsa i en bok och plugga.. då vet man iaf att kan man det som står i boken så kommer man att klara sig.. nu vet jag ju inte alls hur uppgiften kommer se ut och det finns oändligt med funktioner i Flash så det är ju omöjligt att kunna veta vad man ska plugga på.. =/ Shit pommes frites.. det är lite läskigt faktiskt..

Aja nu ska jag sluta klaga, jag behöver en dusch och frisk luft.. yäääh det ska jag samla på mig nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: