Snickarpartyt

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Allmänt

Nu har jag kämpat med att försöka korta ner tentan men jag ger upp.. nu får han fanimej! (ursäkta språket) tåla att den blir typ så där 10 rader för lång :O tycker att jag gjorde det bra ändå ^^ från 10 till 6.5 :O mer orkar jag inte =/ kan inte få den bättre utan att börja om..
Två timmar kvar till inlämning så känns inge värt..
Nästa steg nu då i min planering för kvällen? Jo det blir att packa till att börja med :)

Och det är snarare så här min outfit ser ut för kvällen ^^ en aning mer mysklädd haha :D

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Men det var å fint :D

    2010-01-13 | 19:15:44
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    vem bryr sig om fint när man bor själv..hahaha ;D

    2010-01-13 | 19:17:11
  • Hemlig beundrare :P säger:

    Soo Sexy :P

    2010-01-13 | 23:02:18

Kommentera inlägget här: