Snickarpartyt

Innebandyturnering

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen från innebandyn.. :)
Hade motvind in till stan imorse och motvind upp till lugnet i Falun.. det var lite kallt ;D nästan framme så ringer Elisa och meddelar att hon har glömt innebandyklubban hos Edvin :D haha.. smart ;)
Men det löste sig ändå.. Markus Edvin och Elisa kom strax efter mig och när vi kom in till idrottshallen och såg alla killar till motstånd började vi undra vad vi gett oss in på (A)

Sammanfattat så gick väl matcherna inte så bra kanske ;) vi kom nog överlägset sist känns det som men vi gjorde ett mål i sista matchen och vi fick med oss folket på läktaren som jublade ;D ganska najs ;)
När allt var klart så fick jag skjuts ner på stan :) väntade en stund på bussen och åkte sedan hem mot borlänge igen.. kände att jag inte orkade stå och vänta en kvart på bussen i stan så jag gick hem istället, var inte lika kallt då heller och jag kom till och med hem före jag brukar med bussen :)

Nu blir det att fixa mat, jag är skapligt hungrig :O det blir väl så när man gör av med energi .. vilket är typ det enda jag gjort idag ;D haha







Kommentarer


Kommentera inlägget här: