Snickarpartyt

Framme i Tumba

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit fram till mamma, eller ja det var ju några timmar sen :) sjukt skönt det var på pendeltåget iallafall då det var alldeles svalt och skönt, tydligen ovanligt :D hihi..
Har fått massa god mat, och glass med bär och mini-marshmallows till efterrätt som dessutom firades med nåt jordgubbsvinaktigt och presenter .. även om min födelsedag var för bra längesen hehe..
Jag märker iallafall nu hur bortskämd jag är med att ha det svalt i lägenheten i Borlänge, shiiit sitter inne i mitt sovrum och kan knappt andas för det är så varmt.. kommer flyta bort inatt!
Nu blir det nog att krypa ner i sängen snart, antar att jag kommer väckas i tid imorgon..bra då kan jag vända tillbaka min dygnsrytm :)

Kommentarer

  • YOYOYOHANNA säger:

    Dricker du saft med marshmallows kvinna?!

    2010-07-14 | 13:36:41
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Funderade nyss på samma sak som johanna hahah ;) Känns lite weird med marshmallowsen i ;)

    2010-07-14 | 21:57:32
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha neej :P det var jordgubbschampagne faktiskt och jag ville bara se om dom svällde upp direkt (A)

    2010-07-17 | 17:47:42

Kommentera inlägget här: