Snickarpartyt

Huvudvärk

Kategori: Allmänt

Aaah jag vet att jag får skylla mig själv, men utan ork några dagar nu så har jag inte tagit mig ifrån datorn och tvn.. riktig slashög och fet börjar jag bli ^^
Det har även börjat ge mig grym huvudvärk och mosiga ögon.. inte bra Nina, ändring!
Jag har förflyttat mig genom vårat avlånga land igen, men bara till Möklinta, ser det som min lilla fristad i helgen för att vila upp humöret lite :)
Lördag idag men inget vettigt på schemat, har tvättat några maskiner..tittat på tv (surprise) och bara gjort ingenting..Blev lite oroliga här ett tag när vi hörde om skalven i Filippinerna eftersom Jonas är på semester i området just nu.. meen fick tag på han på msn och det visade sig att de befinner sig i Thailand, puh :) 
Ligger nu i soffan och väntar på mat, pappa är så tapper och grillar fastän det blåser som attan ute och solen inte ens är nära på att ta sig fram ur de mörka elaka molnen. KALLT

Jag längtar tills nästa vecka! Då blir det västkusten för hela slanten, och då menar jag faktiskt hela slanten och kanske till och med lite till, sen är det slut på kontot ^^ Det blir iallafall att hälsa på systeryster :) ska bli himla roligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: