Snickarpartyt

Regnet det öser ner!

Kategori: Allmänt

Hej hopp! sitter och funderar på om jag fått någon slags hjärnblödning eller så.. har jag verkligen vart så dum att jag duschat med kläderna på? nej såklart inte.. det regnar ju så in i bänken utanför! har bara cyklat ett par ynka km hem från centrum men är genomblöt ända in på kroppen!

Trodde jag skulle försova mig idag så har legat halvvaken sen typ 5 för att jag inte ville missa när klockan ringde.. så upp kom jag iallafall, har suttit några timmar på café peace & love med Jonas Ted och Elisa :) Ser ut att kunna bli bra filmer det där till Idre :D dom borde vara stolta över oss ;)
Kom ut och sa farväl till killarna, låter hårt .. vet inte när man får se dom igen, iallafall inte Ted som ska cykla ner till Frankrike och bestiga mont blanc plus på det.. nervöst..Själva planerar jag och Elisa en lite kortare cykeltur nästa vecka, till Falun närmare bestämt ;) hihi :D hoppas det blir fint väder, det skulle vara kul :)

Nej nu har jag inte så mycket tid för bloggning längre, ska packa ihop mina saker och sen bege mig mot stationen..Tåget går lite innan 4 så :) känns som att resan dit kommer att bli olidlig..Det är ju inte direkt kallt ute om man säger så så vad är det inte på tåget :P


Nej nu kommer åskan och äter upp mig :( Men harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: