Snickarpartyt

Söndag

Kategori: Allmänt

Goddagens!
Lite av huvudvärken sitter tyvärr i även idag =/ knepigt.. men samtidigt så nyser jag massor så det kanske betyder att jag börjar bli förkyld..
Idag har jag inte hunnit med så jättemycket, vaknade ganska sent och sen segade jag mig innan jag kom in i duschen och sådära..var så skönt med en varm dusch i det här vädret ..
Om några timmar ska jag till Johanna, tvärs över byn dvs! Ska försöka pussla ihop kläder som klarar en sådan långpromenad eftersom jag var lite väl optimistisk när jag packade för helgen, shorts linnen och klänningar, njaaaa inget jag vill ha på mig riktigt just nu kanske ;)
Får se vad det hittas på där :) blir nog roligt vilket som!

Nu tror jag att plattången är varm där nere..hööörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: