Snickarpartyt

Tröttis

Kategori: Allmänt

Fyy tusan vad jag blev trött.. mina krafter liksom dog litegrann.. Kan vara för mycket frisk luft kanske, haha.. nej men jag har cyklat över en mil idag med och sen fick jag ju för mig att gå ut och gå med.. kom bara till kyrkan, sen fick fick jag akuta besvär i form av skavsår, hunger och extrem trötthet ^^ Tacka vet jag cykeln, promenad har inte alls samma positiva effekt på mig! Såå jaa, jag knatade hemåt..åt mat, skönt nog hade jag en matlåda kvar ifrån helgen .. grillad kyckling med ris á la pappi, Mums! :) Tvärslocknade efter maten så fort ja la mig ner.. sov någon halvtimme eller så vilket var riiiiktigt skönt! nu har krafterna samlat på sig lite igen och det kan behövas för nu ska jag banta ner min packning sisådär 10 kg! :P och trots alla vändor idag har jag ändå glömt att köpa lite till resan imorgon..Seriöst jag lär hoppa upp på cykeln igen..aaah inte så roligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: