Snickarpartyt

Alla mot Nina!

Kategori: Allmänt

Alltså det här börjar kännas lite smått oroande, på senare tid har jag drömt en hel del att mina kompisar har vart emot mig :O haha.. först härom natten då jag drömde att Saz snodde mannen i mitt liv! (vem han nu var, det fick jag aldrig se) och inatt drömde jag att jag blev jagad av ett helt gäng..bland annat Mathias, Jonas, Lovisa och Elisa som försökte skjuta ner mig :S tillslut blev jag ordentligt träffad i ryggen av förstnämnda men det visade sig vara paintball-kulor :D haha.. Flum

Idag var det iallafall sol när man vaknade, sjukt egentligen att så fort den är framme så vill man suga i sig varenda minut :D dock är jag i Borlänge och har lite svårare för att hitta ställen att sola på :P  Men inomhus ska jag iallafall inte vara!
Hare kanin!

Kommentarer

  • Saz the mean one säger:

    Hahaha aj då :O Usch för mig! :O Tror vi måste träffas snart så ditt undermedvetna kommer ihåg hur snäll jag är (A) hihihi ..................................................jag är dock ganska nyfiken på vilken drömkillen är :o

    2010-06-16 | 11:47:11
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Simon säger:

    Drömkillen :D .Kan de ha vart ? :P

    2010-06-16 | 12:43:01
  • nina säger:

    Haha ja eller hur :D men vad jag kommer ihåg så är du så snäll så :D

    jaa jag är också nyfiken på vem det kan vara! :O jag vill veta

    2010-06-16 | 15:59:25

Kommentera inlägget här: