Snickarpartyt

Cykeltur

Kategori: Allmänt

Tjuderutt!

Har vart ute på typ världens längsta cykeltur känns det som.. så ser jag nu att klockan bara är 2? whaaat.. snacka om att det går fort att ta sig fram över stan med cykel hehe :D kan behöva lite träning av cykelmusklerna nu när Elisa och jag ska cykla till Falun sen i sommar :D
Jag cyklade lite vilse också, hade seriöst ingen aning om vilken stadsdel jag befann mig i! Borlänge har för många hus så man ser inte skillnad på alla kvarter :D haha ^^ så kan det gå.. När jag kom fram till forsen/älven vad det nu kallas så satt jag där en stund och samlade på mig lite krafter igen efter världens typ längsta uppförsbacke med motvind ^^ Skönt att mysa lite i solen :) Bestämde mig sen för att vara lite effektiv så efter att ha cirklat runt ett tag på några fler vägar så åkte jag förbi stationen och fyllde på mitt busskort.. nu måste jag åka mycket till Falun hehe :P Eller runt i Borlänge..hihi..
Nu Ska jag äta lite melon och andas ut, sen blir det kanske att ta mig ut igen.. sjukt kvavt ute ..hoppas på lite åska senare!
                        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: