Snickarpartyt

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen som vanligt ^^ haha.. sitter och inväntar lite tid tills jag ska cykla ner till stan och bussen.. Har nyss kommit från Möklinta, var ovant att vara tyst på morgonen nu när pappa är hemma igen :D hehe, men det är skönt :) Ingen skola idag men ska ha Idremöte med grabbarna och Elisa kl 10 i Falun på ett café, det blir nog najs för solen skiner även idag :D på måndag åker vi upp dit några dar :O shoo..
Annars har jag nog inga speciella planer för dagen, beroende på vad som händer i helgen så får vi se om jag stannar i Borlänge eller om jag åker tillbaka till Möklinta igen, pappi fyller år imorgon nämligen :D hipp hipp hurra!

Nej nu lär jag cykla iväg, ska hinna ta ut lite pengar och posta ett brev innan bussen kommer, tyvärr råkade jag ha min mp3-spelare igång heeeela långa dagen igår, så nu är batteriet nästan slut så jag får nog klara mig utan musik idag :( buhu..
Ha de bra! ciiiaao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: