Snickarpartyt

Hej hopp!

Kategori: Allmänt

Goodmorning! :) Nina är ganska pigg idag trots rätt sen kväll igår :) var hemma på lite inflyttningsfest hos Elin & Tommy..eller ja, i en lokal typ bredvid :) Väldigt aktiv kväll med massa fotboll där tjejerna + Tommy lätt vann över killarna ! :D biljard där det faktiskt gick bra och pingis där det gick totalt åt skogen :D hahah.. Lite skön musik från förr och goa o glada människor.. Allt som krävs för en bra kväll :)
Nån gång mellan 1 och 2 åkte vi hemåt, förbi McDonalds för att inhandla lite nattmat..La mig direkt i sängen när jag kom hem ..Telefonen ringer såklart direkt ^^ En full men väldigt kärvänlig Johan i luren först hehe :) och En mysig Simon efter det ..
Idag vaknade jag helt okej tidigt, har lagt in bilderna på facebook sen igår .. Får se om jag lägger in fler på bloggen senare, men nu ska jag ner på stan för att möta Elisa.. vi ska ladda om lagret för ikväll hihi :)

Hare kanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: