Snickarpartyt

Oh la la

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Sitter hemma i möklinta och väntar lite på att värmen ska ta sig, solen lyser iallafall och jag hoppas för allt att den håller sig kvar ett tag till! jag är ledig idag, eller ja jag har lite att ta tag i men sånt jag kan göra från Möklinta.. :) så jag vill ut o steka i solen i min nya bikini som jag köpte igår!
Gårdagen gick sjukt snabbt :O åkte upp tidigt till Borlänge, var o pluggade hos Helen.. sen var jag och Elisa runt stan i Borlänge, eller vi åkte till lager 70 och spanade och kupolen, letade present till pappa och det hittade jag :) Elisa var bra smakråd :D
Fick även present av henne igår, min älskade Nina Ricci parfym som jag letat efter så himla länge! :D den är gammal och har utgått ur sortimentet men genom mirakel så har hon fått tag på den :D e-bay är bra minsann :) hehe.. nu kan jag lukta gott igen ;)
Åkte under kvällen hem igen till Möklinta för att vara katt och husvakt ett par dar till, har drömt asläskigt inatt om att jorden utplånades och grejer.. haha inte bra :D

Nu ska jag iväg till postlådan och skicka iväg min studieförsäkran, har beställt första boken nu till sommarkurserna ^^ Sen ska jag sooola.. ciiiaaao

Kommentarer

  • Elisa säger:

    hihi tur man kunde hjälpa till med något =) och bra att jag hittade rätt parfym=) Var ganska osäker hehe :D Solen skiner här med så nu ska jag ut i solen och steka strax :D Får vi se imorgon vem som är brunast haha! :D Men jag tror nog du vinner hahah :D

    2010-06-01 | 11:05:44
  • Nina säger:

    men du lyckades pricka in helt rätt :D not bad!

    okej :) härligt! :D njaa du har redan pigment kvar sen utlandsresan och vi har dis här.. så jag räknar inte med så mycket färg idag ändå.. men skönt att känna värme :D

    2010-06-01 | 13:05:53

Kommentera inlägget här: