Snickarpartyt

Solen är kidnappad!

Kategori: Allmänt

Jaa det blev inte så mycket stek idag =/ molnen kidnappade solen efter bara en liten stund =/ så Nina gav upp och tog sig in istället för att starta sin gamla dator, herregudminskaparesförsvunnadiamant vad seg den är! helt galet :D Har även fått ett halvskumt mail, att min order är levererad och på väg hem till mig från Junkyard.. hmm..kollade upp det där eftersom jag inte har beställt nåt, ordern gällde tydligen mina skor..som jag fick hem för bra längesen..mina rosa ni vet.. ehm! aja men då äre lugnt då :P

Nu blir det att hoppa in i duschen tror jag, sen blir det nog dags för lite grillning och sådära, mumma! Ikväll blir det även match på hemmaplan med fröken Melin! det blir nog awesome..
Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: