Snickarpartyt

Där man minst anar..

Kategori: Allmänt

Puh jag har sprungit runt som en virrig höna ett tag nu och letat efter mitt cykellås.. ^^ slutade såklart med att jag hittade det i sänglådan som jag valt att hoppa över att leta i.. "nej men där städade jag ju förut och nu ligger det inget sånt där.." haha.. så typiskt mig! hittade även mitt skrivblock nu som är jättebra att renskriva intervjuerna i sen :) har första intervjun nu ikväll, känns la sådär.. men det är ändå skönt att komma igång med dom så att man blir klar och kan börja skriva uppsats på riktigt ^^
Så nu ska jag snart till stan, var ute och cyklade en sväng förut men min hals klarade inte riktigt av det men nu när vi kommer hem sent ikväll (senare än normalt iaf) så tänkte jag att om jag cyklar till och från centrum kommer jag hem mycke snabbare, eller åtminstone lika snabbt och får röra på mig, tjiho!

Nu ska jag packa ihop inför falun, härråå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: