Snickarpartyt

Lyckodag!

Kategori: Allmänt

Ja som sagt blev det lite småstress imorse men vad gör det.. dagen har bara blivit bättre och bättre efter det och Elisa uttryckte det till och med som våran lyckodag,  nu är jag beredd att hålla med :)
Idremötet gick som vanligt bra och det går till och med framåt..Efteråt fick vi asbra jobberbjudande under Peace and Love av en gruppmedlem som är lätt värt att ta :D bra schema plus att jag får jobba med Elisa och en eller två till som vi väljer ut :) Eller ja, mer Elisa då :D kanoners så det känns jättekul att han litar på oss tillräckligt för att erbjuda oss :)

Vi gick även igenom schemat till oppositionen av uppsatserna nästa vecka, vi fick bra schema, dvs tidig tid och bra opponenter, dvs hälften av killarna som jobbar med Idre-prpojektet.. känner mig trygg med det faktiskt haha :) då blir kritiken konstruktiv (eller vad det heter)
Klarade förra tentan vilket känns asbra så inget som behöver kompletteras innan sommaren :)

När vi kom tillbaka till Borlänge hann vi precis med bussen hem, där jag packade ihop och åkte hem mot Möklinta, stannade till i Avesta och köpte ett par sandaler, känner att det är dags för det nu när värmen kommer och mina andra e trasiga.. billigast bästa möjliga fick det bli men jag är rätt nöjd :)

När jag kommer hem står vår granne och klipper våran gräsmatta :O :D assnällt! det skulle jag gjort i helgen annars men han har hört att det ska bli regn så passade på nu.. ooh :D grannar är bäst!

Nu ska jag landa lite här hemma sen ska jag iväg och hämta fröken Melin som håller mig sällskap ikväll :) vi ska laga mat och kanske spela lite mario? :) supernajs!
 
 hahaha galen kisse
skoooor

Superfint halsband som jag fått av familjen Johansson i födelsedagspresent :) låg och väntade på mig hemma.. påminn mig om att ringa och tacka annars glömmer jag bort det :O Håll ögonen på halsbandet är ni snälla! ^^

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Glöm inte att tacka familjen johansson för halsbandet :O :O ... ;D hahah mycket fint var det! :D Kom ihåg datumet, det kanske blir din permanenta lyckodag :D hoppas ni har det kul ikväll :D Haare Ninis :D

    2010-05-28 | 20:44:05
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • You Know me :) säger:

    Såg inte halsbandet först :P .

    2010-05-29 | 11:37:15
  • Nina säger:

    Saz: tack ^^ ska göra det.. innan jag glömmer det igen ;)

    haha ja vem vet :D hoppas det, vore najs med en lyckodag om året..



    Du är snusk simon :O

    2010-05-29 | 12:40:11
  • Simon säger:

    Haha Nina ..Nejdå men halsbandet va fint .O de andra också :P .

    2010-05-29 | 14:53:57
  • Elisa säger:

    Det var verkligen vår lyckodag! heheh:D bra dag! ;D

    2010-05-30 | 00:49:22
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: