Snickarpartyt

Mitt i veckan!

Kategori: Allmänt

Två veckor kvar precis till födelsedag! Sitter hemma efter att ha vart i Falun och pluggat först sen en ganska ordentlig cykeltur :) Hade projektmöte imorse med Idregruppen innan jag och Elisa gick hem till Helen för att fortsätta skriva på uppsatsen..tycker inte man kommer någonstans alls men de andra säger att vi kommer framåt så jag litar på dem ;) haha.. :D När jag kom hem kände jag att jag skulle ta mig ut en sväng innan solen försvinner och det blir mörkt och kallt ikväll..ut, pumpa däcken och trampa iväg med cykeln! 10.74 km säger Eniro.. helt okej, får se om jag orkar mig iväg till gymmet en sväng senare med, men just nu känner jag att jag mest vill ha mat! hungrig hungrig ^^
Ska se vad det ska bli av min köttfärs som jag tagit fram ;D muahaha..

höööörs!
                               

Kommentarer


Kommentera inlägget här: