Snickarpartyt

Sightseeing och årets nyhet!

Kategori: Allmänt

Har kommit hem nu efter en, inte kämpig dag ska jag säga att den har varit direkt :D men var in till skolan och skrivaren ville ju självklart inte samarbeta med oss när vi skulle skriva ut alla uppsats-exemplar..slutade med att vi fick skriva ut 200 "onödiga" sidor och kopiera de som behövdes för att de skulle bli rätt haha :D men men nu har jag ansvaret för att dem ska tas med och delas ut imorgon, NINA GLÖM INTE UPPSATSERNA! (tack för att ni påminner mig ;) ) Efteråt åkte Elisa och jag tillbaka till Borlänge men bestämde oss för att vi ville åka tillbaka till Falun igen, handla lite mat inför imorgon och sightseeing runt i stan blev det.. har sett mycket vad som döljer sig under ytan nu minsann haha! Det fanns mycket roligt på City Gross med.. En rolig delad toalettspegel och en tacoavdelning med städsaker.. och vit vaniljglass! :D haha.. oh my.. men men taco-pizza fick vi även i oss, mums! Och vi har även studerat ut vilken väg vi kan cykla i sommar mellan Borlänge och Falun ;D

Nu blir det att packa och städa inför imorgon då jag åker hem till byn för att vara kattvakt åt Honey och Hilmer



(Står lokal mat, men hur går det ihop med "med äkta vanilj från Madagaskar?") Hahaha :D


Elisa nyslingad och fin :) sugen på pizza ;D

Kommentarer

  • SuperJens säger:

    Ska du inte vara kattvakt åt världens bästaste, finaste, exemplariskaste Johanna?

    2010-05-27 | 19:40:16
  • Elisa säger:

    hahaha jag fillar taco-avdelningen och nyheten vit vanilglass hahaha och att den verkligen är superlokal som kommer ifrån madagaskar hahaha:D rolig dag! :D

    2010-05-27 | 20:28:04
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jo okej jag ska vara vakt åt murmeldjuret Johanna också! (ist för djungeldjuret hugo)



    Haha ja eller hur Elisa :D madagaskar känns ju väldigt lokalt ;) ja rolig dag :D ser fram emot sommar när vi ska cykla nu ;)

    2010-05-27 | 22:16:25

Kommentera inlägget här: