Snickarpartyt

"Anmälan är bindande"

Kategori: Allmänt

Onsdag.. ja men okej.. den försvann ju väldigt snabbt måste jag säga ^^ Vi fick klart uppgiften iallafall, den gick rätt bra tror jag :) får se hur det blir på redovisningen nästa vecka.. man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken eller vad är det man säger ;)
Efter att vi var klara med den gick vi till dollarstore i kylan o blåsten men hittade inte det vi var ute efter, eller vad Elisa var ute efter så vi gick tillbaka med vägen förbi rätt pris och köpte oss mat.
Det smakade gott, mätta blev vi :) Och sen var det dags att träna massa dans, pluggade i mitt halvbra ljud för att komma åt lite mer bas :) åh den har jag saknat, även om det nu bara är en högtalare som fungerar.. blir ju inget surround direkt ^^
Hittade även lite ny musik jag ska lyssna igenom nu de närmsta dagarna, se om det är något att ha :) hehe..
Vi åkte in lite tidigare än vanligt till Falun med, var in till dansstudion för att lämna in anmälan till märkestagningen..så nu finns det faktiskt ingen återvändo.. anmälan är bindande! oh crap!
Eftersom det fortfarande var nån timme kvar innan vi började danslektionen så gick vi en sväng på stan, Elisa fick med sig mysiga strumpor hem :)
Danslektionen gick väl helt okej tycker jag :) Övade inför märkestagning och uppvisning.. fick placeringar tilldelade och thank god så slipper jag stå längst fram, även om alla syns så känns det tryggt att ha några framför som man kan synka sig med :) det känns bra. Jag tror det kommer bli awesome! Vi fick faktiskt feedback jag och Elisa (och en annan tjej som dansade med oss i en grupp om tre under en övning) att vi var långt ner, dvs tunga i kroppen :D askalas!
Nu har jag kommit hem igen .. imorgon väntar det praktikplatsansökningar.. sjuk ångest för det! så härnäst blir att skriva ansökningar, det är så svårt :( vill inte men måste! Sen blire nog att sova och vila min kropp efter all dans :D om jag kan somna.. ^^

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: