Snickarpartyt

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Dag ett av den här veckan avklarad, överlevde föreläsningen om observationsmetoder .. Elisa och jag gjorde en liten observationsövning ute i kylan innan jag tog mig hem, skrev rent anteckningarna, städade & handlade. tänkte börja läsa i boken då pappa ringde och ville att jag skulle möta upp honom vid värdshuset. Så det gjorde jag. Satt och pratade och åt lite :) sen var typ hela kvällen borta. Kom hem och tittade på lite tv där dom tävlade i bakverk typ, ni kanske vet vad jag pratar om? haha tyckte iallafall synd om dom när det kraschade.. Läste lite i boken innan jag la mig i sängen och somnade som en klubbad säl.

Vaknade tidigt imorse eftersom pappa skulle upp till jobbet, Elisa kommer hit vid 10 så det är dags för mig att försöka o vakna till lite ^^ det är inte mycket till väder ute heller, mörkt grått och trist..Inte alls snö som jag faktiskt hade hoppats lite på :)
Nu ska jag in och simma i duschen ^^ Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: