Snickarpartyt

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej i hå!
usch vad jag fryser, inge kul att stå ute i det kalla och blåsiga vädret.. plus att jag har tänkt.. är det inte sjukt oekonomiskt egentligen att ha element under fönster? eller?

Aja, Idag hade vi seminarium med redovisningar av djupintervjuer som sagt, svårt och säga men jag tror att det gick bra iallafall, tyckte jag och Elisa sa bra saker :) finns ju inget direkt rätt och fel i såna situationer.. Skolan slutade runt 3, tog mig ner på stan och Mathias mötte upp mig. följde med honom till hans jobb på ungdomsgården, han sa redan igår att han skulle spöa mig i biljard, som han gjorde när vi var typ 16-17 år :D old times! Okej jag erkänner att han vann men det var bara för att jag tabbade mig :O Jag lovar ^^ Satt annars därinne och snackade och så följde jag med honom och ett par till när de skulle ut o äta pizza.. Det var skönt att träffa honom igen, trygg vänskap ni vet :)
Tog mig sen hem, 601an nere på stan hade dörrproblem så den var sen, så fick stå ute och vänta lite längre och så fick vi vänta en stund innan ny buss kom sen.. haha skön busschaufför som ringde efter ny buss.. så mycket svordomar på så kort tid :D

Nej nu blir det tv och sova för att ladda inför morgondagen, har ni tur slänger jag in fler inlägg senare :)

Kommentarer

  • a säger:

    du har elementen under fönstren för att det är där kylan kommer in ;) du vet det motverkar kylan xD

    2010-10-18 | 23:21:30

Kommentera inlägget här: