Snickarpartyt

Massa plugg

Kategori: Allmänt

Vilken sjuk komaliknande sak jag hamnade i nu ikväll.. Har nog varit en lång dag.. Vaknade lite innan 5, tänkte att det skulle vara dumt att somna om för att slippa bli så seg och så innan skolan..haha yeah right såklart att Nina somnar om! vaknar runt 7tiden och får typ stressa istället.. ^^
Haft tre timmar föreläsning oom filmtolkande och djupintervjuer, allt kopplade till seminarieuppgift som ska redovisas på måndag. Elisa och jag tog tag i uppgiften direkt och satte oss efter skolan och formulerade frågor. Fick det klart och åkte till Campus i Borlänge för att möta Upp Caroline som snällt ställde upp som intervjuoffer.. Sen åkte jag hem, transkriberade. skönt med en kort intervju :) Sen helt plötsligt..har inget som helst minne av att jag ens hamnade i sängen men där vaknade jag iallafall upp ungefär två timmar senare..har verkligen sovit stenhårt! det känns som en enda stor blackout ^^

fick tvinga mig upp ur sängen igen, så nu ska jag ta tag i disken och sen tror jag att de blir lite öva dans om jag hinner.. kl 9 börjar simpsons-filmen som jag velat sett ganska länge igen nu :) har letat efter min dvd-film ett antal gånger i mina sänglådor här (A) hihi..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: