Snickarpartyt

Mittiveckan

Kategori: Allmänt

Det här blir ju nästan ett nattinlägg! hehe .. Nej men tänkte skriva ett sånt oerhört intressant inlägg om min dag så att ni vet vad jag roar mig med om dagarna iallafall när jag annars är så dålig på uppdatering ;)
Redovisningen tror jag gick bra iallafall, det flöt på och tror alla var nöjda :) känns bra! ännu en sak avklarad liksom.. Slutade runt halv 4, då drog jag och Elisa till McDonalds för att få lite mat i våra superhungriga magar! ^^ Satt och snackade och Elisa fick sån snilleblixt :D Ämne till C-uppsatsen är nu räddat och det är ju toppen! :D hoppas det går ihop med avgränsningar och grejer men ser ingen anledning till varför det inte skulle göra det, superskönt :) ska bli spännande!
Tog en vända på stan efter, letade goda parfymer och sniffade parfym så man blev alldeles snurrig haha :) Fick även med mig leggings, strumpor och hårfärg hem, nödvändigt ont :) Nu vet jag iofs inte hur jag ska hinna färga håret innan helgen, hm.. tiden räcker inte riktigt till känner jag :P Känns kanske lite sent att göra det nu ..

Sedan var det dags för dans! La på supersvåra steg så nu är jag lite orolig för hur jag ska lära in mig de, men man får träna massor helt enkelt! Får se hur den där body wave'n artar sig med mina stela leder ^^
Åkte hem, duschade.. tränade lite på de dära och började titta på Greys anatomy..hade sett fram emot säsongsstart värsta mycket men så tröttnade jag efter redan ett par minuter :P var inge bra ^^
En stund efter fick jag iallafall besök av Billie! :) känns som det var många dagar sen vi träffades..Det var det nog med.. men lika uppskattat som alltid :) lite tv och cykeltur till max..som sen blev statoil :P

Nu ska jag krypa ner i sängen är det tänkt, har lång skoldag imorgon med bodil! dvs långa timmar haha :) och apropå ingenting luktar det rök härinne.. eller om det kommer utifrån, jag vet inte..ser inget som ryker iallafall men lite obehagligt.. Men men! godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: