Snickarpartyt

Musiken förföljer mig!

Kategori: Allmänt

Något jag tycker är sjukt drygt, för att fortsätta på mitt positiva spår, haha I know you like it ;) så är det när tv och antagligen radio med (lyssnar aldrig på radio) pumpar sönder en med samma musik.. så fort det kommer ut en ny populär singel så ska den spelas jämt! ^^ och det jag stör mig på är att det alltid är trallvänliga melodier och refränger så att där sitter man sen tre veckor senare fortfarande med samma låt i skallen :D haha..  Just nu är det speciellt två låtar som verkligen förföljer mig ÖVERALLT! och det är Tinie Tempah - Written in the stars, yes that's right, ni har säkert alla hört den miljoner gånger! Den andra är Olly Murs - Please don't let me go..den hör man också ett antal gånger om dagen haha :) Måste dock mitt i allt erkänna att jag kinda like them ändå (A) men jag vill bara inte höra dom hela tiden!

Tycker inte ni att det finns vissa saker som ständigt förföljer er om dagarna?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: