Snickarpartyt

Seriöst..

Kategori: Allmänt

Jag vaknar halv 5, kan verkligen inte somna om! ser mail nån timme efter att killarna kan träffas kl 1 för möte istället för 10..lägger mig i sängen igen..Kan fortfarande inte somna förrän en halvtimme innan klockan ska ringa igen och sover så där jättesupertungt så man blir som mos när man vaknar.. Kommer tillslut upp ur sängen..gör iordning mig och fixar det som ska göras..När håret ska fixas får jag känna typ världens största knuta som jag bestämde mig för att borsta ut.. står typ och grinar för att jag är så j*vla håröm! tappar båda puderdosorna på golvet så att allt blir pannkaka, bara smulor överallt! Min foundation är slut och jag hinner antagligen inte köpa ny tills imorgon.. Ser några saker på Internet som jag helt klart skulle klarat mig bättre utan vilket sänker mitt humör..molande stress i hela kroppen för miljoner saker och som grädde på moset så har jag tänkt att klockan är en timme framåt, jag ska inte med bussen förrän 11.40 så jag kunde ha sovit minst en timme till!

Vilken jävla morgon!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag hade också svårt att somna om, men det var tur att vi inte hade möte i morse för det hade jag nog inte pallat, mådde inte alls bra:/ Men nu är det bättre efter att jag till slut lyckades somna iaf =) Så nu är allt bra igen =) Hoppas det blir bättre för dig med snart =)

    2010-10-08 | 10:47:03
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: