Snickarpartyt

Söndag

Kategori: Allmänt

Ännu en helg har gått.. klockan har passerat tolvslaget så det är faktiskt måndag redan, en ny vecka.. vill inte ens tänka på den.. men men, en dag i taget och jag ska försöka ordna så mycket som jag kan.
Det är nästan pinsamt om jag skulle berätta hur oerhört lite jag har gjort idag ^^ vi har legat i sängen verkligen hela dagen, tv..sova.. jaa.. var iofs en vända till affären med..
Sen nu ikväll har jag även tagit igen de senaste avsnitten av The event som jag har missat..sjukt fängslande serie tycker jag :)
Men imorgon ska jag upp tidigt igen, borde försöka sova nu trots att jag inte direkt gjort av med så mycket energi under dagen ^^ redovisning på seminarie av djupintervju och efteråt hoppas jag på att få träffa Mathias :) vi får väl se..

Harekanin!

                        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: