Snickarpartyt

To tha westside ^^

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Sitter hemma i Möklinta för omväxlingens skull ;D hehe.. åkte hem hit igår då det blev bestämt att pappa ska åka med ner till gbg.. Så idag ska jag roa mig med att åka bil, kanske läsa lite teorier om jag har tur! haha ;) roligt det låter eller hur ^^
Men det ska samtidigt bli skönt med lite miljöombyte, plus att jag får ju träffa Jennie och farmor och farfar med :) Förlåt alla halloweenfirare som suktar så desperat efter alkohol men för mig räcker det gott och väl med att bara ha gott sällskap :) Blir nog skapligt trött med efter att ha skurat och flyttat ur hela Jennies lägenhet på lördag med :P Hade varit rätt kul att klä ut sig till lisebergskanin dock ;D
Nej nu ska jag fixa iordning mig lite, smörja in mig .. haha det kliar så jag blir tokig på kroppen!
Harekanin!

                            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: