Snickarpartyt

Ett UFO!

Kategori: Allmänt

Har nyss kommit in från en superhärlig promenad :) den blev lite längre än vad jag tänkte mig, har varit ute nästan 1½ timme och bara gått.. lyssnat på musik och njutit av den friska luften.. det var faktiskt lite extra skönt när det regnade ett tag :) Märks att alla börjar bli medvetna om årstidsförändringen nu då jag såg människor med både vinterjackor, vinterskor och vantar o mössor ^^
När jag gick genom stan, lyssnade på Sonic Syndicate - Enclave (som påminner mig väldigt mycket om den tiden då jag precis flyttat hit av olika orsaker) då för ett tag kände jag mig riktigt hemma..
just ja, jag såg ett ufo också, mjoni! där skulle jag haft min kamera för att bevisa det för er! :O
men men, såg tidigare att skolan börjar tidigt imorgon, dvs. ska vara inne i Falun kl 10 så jag hade faktiskt tänkt att sova nu, Normalt har jag sovit bort halva dagarna på senaste tiden så det kanske gäller att sova tidigt för att komma upp i tid, om jag nu kan somna :)

Vi hörs imorgon, harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: