Snickarpartyt

Förkylning has arrived ^^

Kategori: Allmänt

Idag är det redan onsdag, är inte det helt galet? imorse vaknade jag och kände mig överkörd av minst tre ångvältar! Jag är villig att erkänna att jag har fallit för grupptrycket och lika som alla andra har jag gått och blivit megaförkyld! Jag kallar det kommahem-sjuka! för det var då det började..
Har försökt börja på tentan hela dagen, har skrivit ungefär 4 rader så jag antar att det är bara att fortsätta nu då, innan tiden rinner ut..
Senare ska jag ta mig ner på stan, inhandla lite medicinos för att sedan åka in till Falun och dansa streetdance :D ser fram emot det faktiskt, även om jag mår som en kratta ^^ Man lär ju ha några saker att se fram emot nu när man är hemma i Sverige igen, ser tecken hela tiden på att vi borde åka tillbaka till Djerba! Saknar även att umgås med Jennie, så nära men ändå så långt bort är hon.. :( Men förhoppningsvis kan jag följa med till Göteborg nästa vecka, det vore super :)

Nej tenta var det, herrååå! 

                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: