Snickarpartyt

Godkväll!

Kategori: Allmänt

Hur är det med er små människor? :D
Jag kan inte bestämma mig om jag mår bra eller dåligt, på vägen till Falun mådde jag verkligen dåligt men var in på apoteket och efter nån ipren mådde jag ganska mycket människa igen..Skulle hämta ut pengar och hör långt bort hur nåt knackar på ett fönster, snart ringer hero och säger att hon såg mig :D hehe.. så var in en sväng på fiket där hon satt och snackade med henne..det var roligt :)
Kom iallafall igenom dansen trots att kroppen inte riktigt var på topp.. så sjukt roligt det är att dansa! :) även om man inte direkt är bäst men jag gillar det ändå! Känns som väl spenderade pengar, oh yes!
Efter jag kom hem tittade jag på idol sen somnade jag ganska snart i sängen.. har sovit ett par timmar fram tills nu då jag kom på att jag borde förbereda lite inför imorgon då vi ska skriva utvärdering av Idre-projektet.. Det innebär att jag får träffa dem imorgon :D åh härliga personer!
Tydligen är våran lärare sjuk så blir ingen föreläsning imorgon, innebär det att jag har lite extra tid att skriva på tentan? Vi får helt enkelt se :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: