Snickarpartyt

Härliga höstdagar =)

Kategori: Allmänt

Goddagens! Idag är det tisdag, solen skiner även idag :) igår var det helt sjukt härlig höstdag med sol och kyla :) var in till skolan på eftermiddagen och pratade ihop oss angående gruppuppgiften som ska göras den här veckan.. Åkte sen hemåt, fixade lite med datorn som krånglar för mig just nu.. den är inte riktigt på min sida ^^
Sen cyklade jag till maxi för att handla lite frukostmat och så.. kom dock på efter halva vägen, hur det nu är möjligt att ena däcket hade sjukt lite luft i sig så det var skapligt drygt att cykla :P Hann inte så mycket mer än hem o vända innan jag cyklade ut på min supercykel igen, mötte upp Richard.. vi sjöng singstar och tittade lite på tv, min röst måste vänja sig med all sång nu ;) snart blir jag hes :D haha..
i brist på annat gick jag o la mig rätt tidigt, hade iofs varit uppe sen 5tiden så var ganska trött ändå.
Vaknade dock inte pigg idag, haha! men snart ska jag ner på stan med Elisa för att möta upp Elin och Tommy som är snälla och ställer upp på intervjuer för vårat skolarbete :) Får se hur det går och vad som händer sen, nu ska jag göra iordning mig lite, men harekanin! ciaao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: