Snickarpartyt

History repeats itself

Kategori: Allmänt

Godkväll, jag har precis landat efter någon slags knepig blandning av övertrötthet och sockerkick..
Idag har det varit ganska fullt upp hela dagen, Elisa var här runt 10, vi började med att transkribera intervjun från gårdagen, alla som hållt på med det vet ju att det tar skapligt med tid ^^ Men vi blev klara med det runt halv 2 kanske. Skrev då en sammanfattning av det och skickade in till gruppen.. Haha misslyckat deluxe! Först skrev vi fel mailadress till en av tjejerna och glömde dessutom bifoga filen sen visade det sig att vi ändå inte kunde skicka till en av de andra i gruppen så sammanlagt fick dom väl 4 mail av oss eller så ;) härligt för dem ! :D

Vi var såklart hungriga efter hela dagen framför datorerna så vi gick och köpte oss pizza :) sjöng massa disney singstar innan vi tog oss ner på stan till bussen mot Falun. Den hann vi med precis! vi fick till och med springa en liten bit haha :) 
Inne i Falun var det som vanligt på onsdagkvällar dags för streetdance :D Nu när jag var lite high on life eller vad det nu var så blev det ganska fnittrigt efter ett tag, svårt att hålla koll på det där med höger och vänster ^^
Men nu blir det att ta tag i att träna massor! För märkestagning nästa! :) vi ska försöka få tag på lite privatlektioner för att finslipa det som inte riktigt sitter.

Hemma nu, home alone.. efter alla andra "planer" gick i kras.. vet inte vad jag ska tycka eller känna längre.. Men men.. har nyss pratat med mamma iallafall, får så dåligt samvete när dagarna flyger fram och jag hela tiden glömmer bort att höra av mig i tid :( Blir nog att ta tag i lite restplugg och lägga mig i sängen nästa, det blir nog bra.. Harekanin! 

Kommentarer

  • Elisa säger:

    misslyckande deluxe? :O hallå det finns inga misslyckanden, det var en lärdom, för vi lärde ju oss ;D

    Kvack kvack :D

    2010-09-29 | 21:52:36
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Oops! Hallå hur kunde jag göra ett sånt big mistake? :O :D katastrof Nina, här är det enbart lyckanden! om det nu är ett ord

    2010-09-29 | 22:49:07

Kommentera inlägget här: