Snickarpartyt

I did something stupid today...

Kategori: Allmänt

Hellu! varför känns det alltid som att under helger så är spriten människors liv? ^^
Har inte gjort särskilt mycket vettigt idag faktiskt, var i skolan på föreläsning, jag lyckades hålla mig vaken iallafall hehe.. Efteråt var jag med Elisa en snabbis på stan, hon skulle leta presenter till ett par kompisar och hon hittade fina sådana :) Åkte hemåt och jaa.. här har jag varit, ut och handlade lite..hm..jaa.. tränat lite dans :) känner att jag har en lång bit att gå innan jag blir hiphop ^^
Och när jag blir ensam och rastlös så har jag förmågan att göra dumma saker ni vet, och oftast är det mitt hår som får lida..Idag fick jag för mig att jag skulle klippa lugg.. wiho! har velat ha det läänge nu! meeen det är ju inte så lätt borde jag ha lärt mig vid det här laget då det inte är första gången heller precis :P Såå ojämt, fult och osymmetriskt..vilken katastrof! Tur nog är det ju ändock möss-säsong och hårnålar finns..eller ja det ska iallafall investeras! ;) nu ska jag bara försöka dölja mitt hår tills det växt ut igen sså att en frisör kan fixa till utan att skälla ut mig totalt.. Haha dum jag är..


                                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: