Snickarpartyt

Latsöndag

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Hur har ni det? det blev inge avesta för mig idag, fixar över internet istället :) hehe..smidigt!
Har inte gjort mycket vettigt idag, försökt plugga och letat teorier, har väl gått sådär måste jag erkänna.. sitter i soffan just nu, pappa har somnat med kontrollen i handen så jag tittar på NFL, inte riktigt Ninas game om man säger så..men kanske blir efter de här ;)
Ska försöka komma i säng i tid idag har jag tänkt, upp tidigt imorgon för att åka tillbaka upp till Borlänge. Tänkte ta mig till gymmet när de öppnar imorgon bitti innan jag behöver åka in till Falun på eftermiddagen för att jobba med gruppuppgiften.
Får se om de blir fint väder imorgon med, det såg ut så :) Då vill jag ta mig ut när jag kommer hem! och så får vi se om kanske Richard har lust att bli ägd i singstar? ;) muahah :D
Nu ser det ut att bli nåt spännande istället på tvn, får se vad de är.. harekanin!

                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: