Snickarpartyt

Man kanske skulle ta och tänka om..

Kategori: Allmänt

Yes you heard me ! Jag funderar på att tänka över den där filosofin om att hitta kärleken i mataffären, ni vet det där klassiska man ser på film.. Jag var och handlade mat för kvällens matlagning och direkt när jag kommer in i affären står det ett par killar och bara glor på mig.. haha såg himla dumt ut, jag hade min  lista i handen och lurar med musik i öronen (jag är nämligen på vara-för-mig-själv-humör idag) Så jag fortsätter mitt varv därinne och hela tiden följer dom efter och typ söker kontakt med mig..förlåt killar, jag orkar inte och jag känner er inte kände jag och skötte mig själv :P sen helt plötsligt kom det ett par till som gav mig blickar och såna där flörtande höjda ögonbryn.. så himla flummit .. Därför tänker jag nu att kan det vara så att det faktiskt finns människor som anstränger sig i mataffärer och kan man verkligen hitta nån där? mja.. vem vet ^^

Mat handlade jag iallafall, blev chilibiffar med egna klyftpotatisar idag :) lite sallad till o grejs..och cola kvar sen igår :D det smakade faktiskt bra..Nyss pratat i telefon med Jennie så nu blir det antagligen lugnt resten av kvällen, tv..fixa iordning köket till ursprungligt skick och sen en härlig promenad tror jag..

                               

Kommentarer


Kommentera inlägget här: